Pages

Powered By Blogger

Welcome

Selamat datang ke blog saya . Di sini saya akan menceritakan tentang pengalam saya.Klik kan gambar ikan tu untuk bagi makan.share la blog ni kat facebook anda.main la game di bawah ni. best

Popular Posts

Thursday, October 21, 2010

Tayar Bas Meletup

   ok.Assalammualaikum (Waalaikummmussalam) .  Tarikh  dan  harinya  aku  lupa  tapi   peristiwa ni  paling  mengejutkan  aku  .


     Macam  biasa  aku  bangun  awal  ke  skalah . Aku naik  bas  pi skalah  kul  6:50 pagi.  Lepas  habis  ambik smua  orang   perjalanan  ke  sekolah  bermula.  Masa  tu  aku  tidur  sbb  mengantuk  > Tiap  tipa  hari  aku  tidur  dlam  bas.  Sampai  kat  lampu  isyarat  kat  depan  tol   utara.


    Mengambil  masa  5  minit  untuk  lepas dri  lampu isyarat  tu  cam  besa.  Sampai  kat  petronas  Tmn  Ria  tepi  Shell  ,  tayar  meletup  POMM !!!  .  Masa  tu  aku  tengah  tidur  .  aku  pon  terkejut  lompat  .  Pak cik  bas  aku  berhenti  kat  petronas  .  Beberapa  minit  kemudian  kwn  bas  pak cik  bas  aku  pon  mai  ambik  kami  smua  lalu  pi  skalah  .  Kami  smua  sampai 7:32 .   Aku  lari  masuk .  Nasib  baik  cikgu  norain9i tak  nampak

Tamat  .  Lawatlah  selalu  blog  ni.

No comments:

Post a Comment