Pages

Powered By Blogger

Welcome

Selamat datang ke blog saya . Di sini saya akan menceritakan tentang pengalam saya.Klik kan gambar ikan tu untuk bagi makan.share la blog ni kat facebook anda.main la game di bawah ni. best

Popular Posts

Sunday, October 24, 2010

Khairil Afeef Bin Khairil Faizi

  Selamat  datang   dan  salam  sejahtera  .  Nama  diatas  adalah  nama  adik  kedua  saya  yg  baru  lahir  pada 20/10/2010 .


 Adik  saya  lahir  di  Sungai  petani    di  Hospital  Pantai   Utara  SP.  Masa  lahirnya  ialah   4:22  petang  secara  pembedahan  .  Dia  perlu  tahan  selama 4  hari  di  hospital  untuk    membuat  pemeriksaan  darah.dia  keluar  pada 24/10/2010.

jika  mahu  tengok gambarnya tengoklah  di  facebook  saya  Khairil  aliff .  Add  lah  saya  di  facebook  nanti  ye  .  saya  memang  berasa  sungguh  gembira  mendapat  adik  baru  .  tolong  coment  di  fb  ye  bye.

No comments:

Post a Comment